جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۴۷:۲۰

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی نداجا:
نیروی دریایی، نیروی تجهیزات محور است

باشگاه خبری فراساحل: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز با حضور قدرتمند در آب‌های بین‌المللی مسئولیت حراست از منافع نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد. فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی نداجا گفت: عزم راسخ و نگاه بلند مدت به آینده نیاز آموزش پویای امروز ماست. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، امیردریادار دوم ستاد تورج حسنی مقدم در جمع فرماندهان و معاونت‌های آموزشی این فرماندهی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بر اهمیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظام اسلامی تاکید کرد و افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز با حضور قدرتمند در آب‌های بین‌المللی مسئولیت حراست از منافع نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد و علاوه برآن حامل پیام اقتدار، صلح و نوع دوستی ملت ایران برای دنیا است.


وی با اشاره به این نکته که مبنای هرگونه پیشرفت در نیروی دریایی آینده‌نگری است، افزود: این فرماندهی مسئولیت آموزش تعدادی بسیاری از کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد و با توجه به اینکه نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است، انجام موفق مأموریت‌های نیروی دریایی در آینده بستگی به نوع آموزش و انضباط کارکنان تحت آموزش دارد. فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا خاطرنشان کرد: برای اعتلای آموزش باید خستگی ناپذیر بوده و بطور مداوم تلاش کرد چرا که عزم راسخ و نگاه بلند مدت به آینده نیاز آموزش پویا امروز ماست.



  کد خبر : 1675
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :